Kereta sewa

SEWA DI PULAU LANGKAWI KERETA

kereta sewa di langkawi

Anda memerlukan kereta sewa apabila bercuti di pulau langkawi,jawapannya ada pada blog ini. Blog ini menyediakan perkhidmatan kereta sewa di langkawi pada kadar sewa yang bepatutan dan murah.Dengan memilikki kereta sewa, dapat memudahkan pegerakan anda ketika becuti di pulau langkawi. Jika anda bercadang bercuti ke pulau langkawi, anda boleh menghubungi Anuar (+601162440547 ) untuk perkhidmatan kereta sewa... Saya ber-operasi di International Airport Langkawi. Harga kenderaanberdasarkan 1 hari adalah 24 jam. Jika anda datang ke Langkawi 3 hari 2 malam,maka harga adalah untuk 2 hari(48 jam), 4 hari 3 malam (harga kereta di kira 3hari- 72 jam),begitulah seterusnya. Email anuartcboy@gmail.com untuk mengetahui lebih lanjut tentang perkhimatan kereta sewa di airport langkawi.Semoga segala maklumat yang saya beri dapat memuaskanhati anda.

Sabtu, 30 April 2022

DIPOSIT UNTUK KERETA SEWA LANGKAWI

asalamualaikum,

Mungkin ada di antara pelancong was-was untuk bankinkan diposit booking kereta di langkawi.. yelah takut kena tipukan. Sebenarnya saya paham perasaan tuan, puan, saudara dan saudari untuk dipositkan pendahuluan RM50 untuk kereta sewa. Takut lesap Rm50 dan bila tiba langkawi kereta yang di janjikan pun tinggal bekas parking ja. Jadi pecutian tuan,puan, saudara dan saudari jadi pecutian yang paling tak best. 
Disini saya nak maklumkan saya sebagai orang langkawi, penduduk langkawi sama sekali tak akan menganayai tuan puan, saudara dan saudari yang datang ke langkawi. Semestinya saya perlu menjaga nama baik tempat saya langkawi. Rm50 ini adalah sebagai pendahuluan untuk saya simpan kereta apabila tuan puan saudara dan saudari datang ke langkawi. Kadang kala kereta sewa akan habis menjelang atau semasa cuti umum dan cuti sekolah, ini adalah sebagai salah satu persediaan apabila melancong ke langkawi.
Jadi jika tuan puan, saudara saudari yakin... boleh lah terus ber-urusan dengan saya.
Dan apabila sudah bankin diposit, sila sms atau email maklumat kedatangan tuan puan saudara saudari ke langkawi.

sekian